reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jano Malý

Jano Malý

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nič si nenahováram, som len ďalší pseudopublicista :-) .Človek ako každý iný, akurát sa viac "vrtám" v živote, hľadám odpovede za nezodpovedaným, ďalšie vety za bodkou, spochybňujem pravdy a dogmy medzi nami a v nás. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Komentár k mojej sérií perokresieb "Awakening Of Evils"

Jano Malý

Komentár k mojej sérií perokresieb "Awakening Of Evils"

Prešlo zopár rokov odkedy som urobil prvú skicu pre túto sériu, tak som sa rozhodol, že by som to mohol nejako zhodnotiť z odstupom času a takto verejne trošku odprezentovať.

  • 23. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Liga proti rakovine, kto vlastne si?

Jano Malý

Liga proti rakovine, kto vlastne si?

Tento rok počas dňa narcisov som neprispel Lige proti rakovine. Môj odev nezdobil umelý kvietok. Verím tomu, že veľa ľudí ma za to môže nazvať egoistom, bezcitným či bezcharakterným exemplárom, nesúcitiacim s množstvom ľudí postihnutých touto chorobou. Moje pohnútky k takému rozhodnutiu sú ale tomuto veľmi vzdialené.

  • 29. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 129x
  • 62
Prečo pracujeme v mizerných podmienkach?

Jano Malý

Prečo pracujeme v mizerných podmienkach?

Pretože sme ochotní takto pracovať! Pretože sme naučení zahryznúť si do jazyka, sklopiť uši, maximálne si tak zahundrať alebo ponadávať pri pive v krčme. Minimálna mzda, nezaplatené nadčasy, príplatky za odpracované sviatky sú výsadou, príplatok za nočnú je takmer úplná utópia, nedocenená snaha a nasadenie. Takzvané súťaživé pracovné prostredie by som nazval skôr nátlakom z vedenia a hyenizmom zo strany vlastných kolegov. Zamestnávateľ radšej príjme nevyučeného človeka, ako absolventa VŠ s adekvátnym vzdelaním, vhodným na danú pozíciu, len aby ušetril peniaze.

  • 30. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 681x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu